2024–2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI
ŞEHİT SELİM CANSIZ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
OKUL SERVİS ARAÇLARININ ÇALIŞTIRILMASI İŞİ İLANI
a) İşin Niteliği ve Yeri
2024-2025 öğretim yılı boyunca Şehit Selim Cansız Anadolu İmam Hatip Lisesi okulu öğrencilerinden isteyenlerin adreslerinden alınarak taşımacıyı tespit komisyonu ve taşımacı tarafından ortaklaşa belirlenen güzergâhlardan okula getirilmesi ve ders bitiminde de tekrar adreslerine geri götürülmek suretiyle taşımacılığının Okul Servis Araçları yönetmeliği kapsamında yapılmasıdır.
b) Şartname ve Eklerinin Nereden Hangi Şartlarla Alınacağı
Okul servis araçları çalıştırma şartnamesi mesai saatleri içerisinde, okul idaresinden bedelsiz olarak temin edilebilir.
c) Servis Çalıştırma İşinin Nerede, Hangi Tarih ve Saatte Yapılacağı
Servis çalıştırma işi, 09.09.2024 ile 20.06.2025, 2024-2025 eğitim öğretim yılında, hafta içi her gün saat 08.30'da eğitim öğretimin başlayacağı, 16.00'da sona ereceği şekilde gerçekleştirilecektir.
d)Servis Aracı Tespiti İşinin Yapılma Yeri, Tarihi ve Saati
Okulumuz öğrencileri için okul servis araçlarının belirlenmesinin tespiti 02.09.2024 Pazartesi günü saat:11:00'de okulumuz kütüphanesinde yapılacaktır.
e) İsteklilerden Aranılan Belgelerin Neler Olduğu
Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:
1) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,
2) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
3) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
4) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,
5) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,
6) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,
7) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,
f) Dosya Teslimi
Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz. Servis taşıma işi için dosyaların son teslim tarihi 20.08.2024 saat 15.00'dır.
İş bu ilan 16 Ağustos 2024 Cuma günü komisyon tarafından hazırlanarak, öğrenci duyuru panosunda ve okulun web sitesinde duyurulmuştur.